Hantering och åtgärd av uthyrda produkter eller reklamationer.
Exempelvis för produkter som erbjuds som tjänst (PaaS) eller för er som som behöver erbjuda era kunder reparationslösningar enligt Right to repair.
Hantering genom inhämtning, värdering och försäljning av enskilda produkter eller större produktpartier.
Exempelvis returer, skadade produkter, reklamationer, överskottslager och andrasortering.
Beräkning av miljöpåverkan från de produkter som hanteras.
Vi erbjuder cirkulär expertis och kvalitetssäkrad hållbarhetsdata, för rapportering och som stöd i era beslutsprocesser.
Logistik, sortering och inventering. Produkten värderas och säljs sen vidare i den säljkanal som bäst passar varje enskild produkt.
i försäljning för handel- och logistikbolag under 2023.
i miljömässig besparing* för handel- och logistikbolag under 2023
*miljömässig besparing av utsläpp som undviks genom att reparera och/eller sälja vidare en produkt.
Om du letar efter optimerad returlogistik eller har produkter du av någon anledning inte kan eller vill sälja själv – då har vi lösningarna för dig och din verksamhet!
Maila mig på daniel.hylen@godsinlosen.se eller kontakta någon av mina kollegor
Daniel Hylén, kundansvarig Handel & Logistik
Produkterna vi hanterar säljs via Returhuset. Utöver att vara en webbshop är Returhuset även representerat på digitala marknadsplatser så som Tradera, Blocket, Fyndiq och CDON.
Cirkulär återförsäljning som gynnar både er verksamhet och vår planet!
På Godsinlösen Nordic AB (GIAB) är vi pionjärer inom cirkulär ekonomi. Med våra innovativa plattformar Circular Platform™ och Planetary Model™ leder vi vägen inom cirkulär produkthantering och hållbarhetsdata.
GIAB NORDIC AB
Malmö (Huvudkontor)
Besöksadress: Kosterögatan 13
Postadress: Kosterögatan 15, 211 24 Malmö
Stockholm
Lyftkransvägen 11, 142 50 Skogås
GIAB NORDIC AS
Oslo
Smalvollveien 58, 0667 Oslo
© Godsinlösen Nordic AB 2024